17 Aralık 2012 Pazartesi

Bu blog neden kuruldu?

Merhaba,

31 yaşımı doldurmama sayılı günler var. Bu yaşıma kadar tam zamanlı ofiste çalışan bir kadın oldum, evden çalışan bir kadın oldum, tam zamanlı ofiste çalışan bir anne oldum, evden çalışan bir anne oldum. Her bende de aynı dert vardı, yemek! Evde olduğum dönem hep benzer monologları yapıp durdum beynimin içinde: "aa saat 18:00 olmuş. Ömür işten çıkacak birazdan. Evde de yemek yok. Ne yapacağım ben şimdi! Off kafam da kazan gibi". Çalıştığım zaman da çok farklı değildim. Serviste eve dönerken yaşan rutin: "Off evde de yemek yok. Ömür' e telefon açılır. "Canım ne yemek istersin, ne yapayım bu akşam :/ " Bu arada içimden dua ediyorum; dışarda yiyelim deee !!!! Tabi kabul olmayan bir dua daha. Birlikte en basitinden hazırlanabilecek bir yemeğe karar verilir. Genelde Ömür' le bir yerde buluşulup eve gidilir. Kapıdan içeri girer girmez karşıda duran üçlü koltuk bir güzel süzülerek üst kata çıkılır. Üst baş değiştirilir eller yıkanır. Aşağıya inince yine koltuğa bir bakış ve akıldan geçenler hiç değişmez; "Uff çok yorgunum elim kolum kalkmıyor. Şurada biraz uzanıp dinlenmek varken yemek yapmaya giriş. Uff!!! "

Çok sıkıcı bir durum değil mi? En azından benim için öyleydi :) Bu arada yemek yapmayı severim ben. Ben bile böyle hissediyorsam yemek yapmayı sevmeyenler ne düşünüyordur diyerek bu blogu kurdum. Aslında bu blogu değil, işi kurdum demeliyim. Blogda bu işin duyurusunu yapacağım sadece. Bu ne işi mi? Tabi ki yorgun kadını hayat kurtarıcısı; kişiye özel yemek hazırlama işi :)

İşte ayrıntılar:

1- Her Pazar günü önümüzdeki hafta ne yemek yemek istediğinize karar veriyorsunuz / biz karar veriyoruz.
2- Bir liste oluşturuyorsunuz / biz oluşturuyoruz.
3- Bizimle paylaşıyorsunuz / biz paylaşıyoruz.
4- Listelerimiz karşılıklı olarak okeylenince siz koltuğunuza yaslanıp gazetenizi okuyorsunuz. Biz alış verişe çıkıyoruz.
5- Haftaiçi her gün / belli günlerde belirlediğiniz / belirlediğimiz saatte gelip yemekleri alıyorsunuz / biz gönderiyoruz.
6- Isıtıp afiyetle yiyiyorsunuz.

İşte bu kadar. Gün boyu internette yemek tarifleri araştırmaktan, akşam olunca strese girmekten kurtuluyorsunuz :)

Hatta çocuklar için özel hizmetimiz de var. İsteğe tuzsuz, şekersiz, yağsız vb. hazırlayabiliyoruz.

Sipariş vermek ve daha ayrıntılı bilgi alabilmek için yukarıdaki "iletişim kur"u kullanabilirsiniz.


Sevgilerimle
Karen Sunun annesi